zondag 11 december 2011

IDEE - Wat vinden jullie van meer Creativity?

Dit is natuurlijk een beauty, creativity & lifestyle blog en ik bedacht me dat er wel wat meer creativity in mag. Dus zelf maken, zelf doen en veeeeeel tutorials. Ik heb geen idee hoe ik dat wil gaan doen, maar ik heb jullie ideetjes nodig voor inspiratie!

Ik heb wel al een paar dingen:

Opbergbakjes vouwen (heb ik een camera voor nodig)
Meer met mijn creastash doen
Tutorials voor foto's bewerken enz.

Maar ik loop echt een beetje vast. Nog over de camera: als het goed is (en dat hoop ik dus echt) krijg ik met mijn verjaardag een camera die goede foto's en als het goed is ook filmpjes kan maken. Anders heb ik nog wel een 2e optie die minder goed is, maar niet onmogelijk. Duim voor me!

Hebben jullie nog ideeën voor meer creativiteit? TELL ME!

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten