zondag 11 december 2011

BEAUTY - Schoonheid zit van binnen.

Ben jij het daar mee eens? Ik wel! Maar ook niet helemaal. Echte schoonheid zit wel van binnen, maar mensen kunnen ook wel echt knap/mooi zijn. Als je een huid hebt in een kleur en echt superglad en mooie lijnen, dan noem ik iemand toch wel echt 'mooi'. Maar 'mooi' is heel erg persoonlijk. De een houd van glad en rond, de ander juist van hoekig. Ik vind wel dat de vorm van je gezicht je echt karakter geeft. Rond is bijvoorbeeld schattig. Maar als iemand een gladde huid heeft een mooie lijnen maar ontzettend arrogant kijkt en iedereen uitscheld, noem ik diegene toch niet mooi haha! Je moet je ook wel 'mooi' gedragen. Niet voorbeeldig, maar aardig.  En jezelf zijn vind ik ook heel erg belangrijk.

Wat denk jij van schoonheid? Zit het wel echt van binnen, of alleen van buiten? En hoe merk je dat van iemand?

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover,

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten