zaterdag 10 december 2011

NAIL ART - Budget purple


Ik heb echt heel veel nagellak maar eigenlijk allemaal 'budget'. Op de foto zie je de Budget nail-art purple (sorry dat je het zo slecht ziet maar ik heb nog geen camera).

Wat je nodig hebt:
- Basecoat (ik gebruik Kruidvat Nail Hardener extra strong)
- Uni kleur nagellak (ik gebruik paarse nagellak van de action uit een setje van 6)
- Speciale topcoat (ik gebruik essence special effect topcoat)
- Eventueel nog een topcoat (ik gebruik er geen, maar bijvoorbeeld topcoat van de hema)

Je begint met de basecoat, dan de uni kleur nagellak (zorg dat 't goed dekt) en dan de speciale topcoat. Eventueel de transparante topcoat er nog overheen, maar dat is in mijn geval niet nodig.

Wat vind jij van deze budget nail-art? Heb jij veel budget nail-art producten?

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten