dinsdag 13 december 2011

CREATIVITY | Collage


Wat vinden jullie van deze collage? Ik heb deze collage gemaakt met plaatjes van Weheartit.com en via picnik.com! Ik wilde graag een keer uitproberen of Picnik een beetje werkt. Ik heb er namelijk vaker wat over gehoord en was wel nieuwschierig!

Nou, Picnik is wel geslaagd. Ondanks dat ik het steeds verkeerd typ ben ik erg tevreden over het resultaat. Het is leuk dat je de plaatjes kunt verplaatsen en ook kunt laten overlappen. Het enige wat vervelend is, het viel me ook meteen op, er is heel weinig waar je uit kunt kiezen qua sjablonen voor collages. Je kunt maar maximaal 4 plaatjes in een collage doen (ik heb er twee aan elkaar geplakt, in Paint) want anders moet je Premium zijn. Dat vind ik wel erg jammer en ook écht een nadeel aan dit programma. Verder is het heel erg handig, ook omdat het op internet is en je er niets voor hoeft te downloaden is het heel fijn! Maar de weinige keus maakt dat ik nog steeds op zoek ben naar het ideale programma.

Wat vind jij van Picnik.com? Weet jij nog betere programma's (sites)?

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten