vrijdag 9 december 2011

PREVIEW - Dragon Tattoo Collection for H&M

Dragon Tattoo collection by Trish Summerville for H&M!


Waarschijnlijk vinden jullie deze collectie 'te', maar ik vind 'm super. Er zitten ook kledingstukken tussen waarvan ik denk 'Nee, dankje' maar toch. Wat vinden jullie eigenlijk van de Versace for H&M collectie? Ik vond 'm verschrikkelijk haha. Het is wel echt hartstikke mooi, maar niets voor mij. Er zat 1 armbandje bij welke ik nog wel vond gaan, maar ik heb 't niet gekocht. Het is gewoon totaal niet mijn stijl, hoe jammer dat ook is. 

Ik heb hieronder even een collage gemaakt met welke items uit de collectie ik het leukst vind, met de prijs erbij (ik vind dit dus echt super goedkoop voor zo'n collectie)!



Die eerste top is er ook in het bruin/grijs en 't was de eerste die ik zag, maar ik vind 'm echt heel erg leuk. De singlet ernaast is heel laag uitgesneden aan de zijkanten en er staat een leuke tekst op. Ook deze heeft een gewassen print/look. De schoenen ernaast... Ik vind ze echt heel erg leuk. Er waren ook leren boots bij, echt heel mooi, maar boven mijn budget en ik houd al niet zo erg van leer. Deze gympen zijn van imitatieleer en met een versleten look. En dan nu de onderste 3 items. De armband, ik vind deze echt stoer. 5 euro, een leren armband. Ik hou niet zo erg van leer maar dit is niet zo heel veel en echt heel mooi... Dit t-shirt is iets duurder dan de rest van de items maar net zo leuk. Dit t-shirt heeft gaten en loshangende draadjes, etc. Ik denk wel dat ik onder dit shirt een hemdje zou doen, vanwege alle gaten haha!  Maar ik vind dit shirt, ondanks dat er geen print op staat, super. Oke, hier komt het: de oorbellen. Ik vind ze een beetje te, maar wel erg leuk. Ik twijfel of ik ze ga kopen, het is natuurlijk wel zonde om ze te kopen als ik ze niet ga dragen... 

Wat vind jij van de Dragon Tattoo by Trish Summerville collection?

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten