donderdag 8 december 2011

INSPIRATIONAL - Haircuts

Een paar leuke, inspirerende kapsels! Niet zomaar, ik ga namelijk zaterdag naar de kapper en ga mijn haircut totaal veranderen! Ik heb op dit moment een casual kapsel met een lok (en in laagjes, maar die zie je haast niet)   en ik vind mijn haar een beetje saai en niet mijn stijl. Het was eerst mijn stijl, of nou ja, gewoon 'normaal' en 'onopvallend'. Ik laat hieronder een paar verschillende soorten haarstijlen zien en vertel erbij wat ik er van vind!

http://www.the411onhair.com/
Dit wordt een 'Rockstar Haircut' genoemd. Het
is inderdaad een beetje rock-achtig, maar ik vind dit eigenlijk nog wel meevallen en casual te dragen. Je hebt van die kapsels die recht omhoog staan (uiteraard met gel, maar toch). Ik ben van plan om iets als hiernaast te nemen, ook ongeveer die lengte (iets langer, want mijn haar krult nog op). Ook die pony/lok vind ik erg leuk. Ik vind mijn eigen lok te lang en ik hou van kortere kapsels. Ik vind dat altijd wel vlot, vrolijk en niet-verlegen staan. Met lang haar lijkt het gauw alsof je
je verschuilt achter je haar ook al is dat vaak niet eens zo bedoelt. Het enige wat ik echt niet van plan ben is mijn haar verven. Ook geen highlights dus. Hoogstens wat leuke (uitwasbare!) kleurtjes.

http://riskiseptiani.blogspot.com/
Dit kapsel van Avril Lavigne vind ik ook erg leuk. Het staat haar echt heel goed en ik vind het groen in d'r haar echt super haha. Deze foto is trouwens van haar single 'Smile' wat ik overigens een super lied vind. Ik ben niet van plan dit haar te nemen omdat het en geverfd moet worden en te lang is. Het staat haar super en als jij dit haar ook hebt reageer, want ik ben echt supernieuwsgierig (ja, ik het iets met het woord super) naar jullie kapsels!


www.fashionfame.com
Dit haar van Pink is echt heel stoer. Het staat haar heel goed, en niet eens zo mannelijk, wat je wel van zo'n kort kapsel verwacht. Ook vind ik altijd dat je bij kort haar geen langere oorbellen in kunt, wat bij deze totaal niet het geval is, het staat juist hartstikke leuk. Maar ik ben echt niet van plan zulk kort haar te nemen omdat ik bang ben dat het me echt niet staat, ik blijf liever gewoon 'veilig'. Wel gedurfd, maar wel wetend dat het me staat. Durf jij alles, juist helemaal niets of ben je zoals ik? Laat je reactie achter, ik ben echt benieuwd!




Liefs, Isabel

3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!


    Wil je me volgen via Bloglovin'?
    http://www.beautybloglaura.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf niet alles hoor! Ik zou mijn haar niet heel kort willen. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Laura: Ja natuurlijk, doe ik meteen!
    @Nathalie: Dat van mij is nu superkort! Het is echt wennen en elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik 'WOW' maar het is wel heel fijn, maar haar was echt mega-lang.

    BeantwoordenVerwijderen