dinsdag 13 december 2011

BEAUTY | Douche routine

Aangezien iedereen natuurlijk verschillende producten gebruikt en ook andere volgordes/routines heeft leek het me wel leuk om jullie te laten weten wat mijn douche routine is! Ik ga niet vertellen hoe ik mijn haar was o.i.d. maar wel welke producten ik gebruik en wat ik er van vind. Het zijn de producten die ik eigenlijk altijd gebruik afgezien van de testers dus!

Haar - Head&Shoulders anti-roosshampoo. 
Ik heb nogal last van roos en daarom gebruik ik dus deze anti-roosshampoo. Ik vind 'm erg fijn en heb ook minder last van roos nu!

Haar - Derlon Crèmespoeling.
Dit maakt je haar echt enorm zacht en haalt de klitten eruit. Helaas kan ik het niet door mijn hele haar doen want dan krijgt het net zoveel volume als het haar van een biljart bal (ja, 0 dus!). Maar in de puntjes doet het z'n werk :)

Gezicht - Clearasil 
Dit is een antipuistenscrub (en zover als ik dat merk, werkt 't) en daar scrub ik dus elke douchebeurt mijn gezicht mee. Ik heb heel af en toe last van puisten en daar helpt dit wel tegen. 

Lichaam - Vogue Girl 
Ik gebruik Vogue Girl douchegel omdat ik dit product heel fijn vind en het erg lekker ruikt!  Ik heb niets te klagen over dit product want het doet zijn werk. :)

Nou, dit is mijn doucheroutine. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat jullie het interessant vonden!

Wat zou jij anders doen als doucheroutine en waarom? Vinden jullie het trouwens leuk om opgemaakt-filmpjes te zien? Tell me!

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten